Bloggera itzulera

Gauza asko pasa dira azkenekoz blogean publikatu nuenetik (duela 2 urte!). Garrantzitsuena, ama izan naizela! Hala ere, josten jarraitu dut, dexente, josteko makina berria ere erosi dut eta blogera itzultzeko gogoz izan naiz askotan.

Ea ba berriz idazten jartzen naizen, naiz eta erritmo motelean izan, alabak uzten dizkidan tartetxoetan.

Azken bi urteotan gauza dexente josi ditut. Horietako batzuk jarriko ditut blogean seguraski. Hauek josi ditudan zenbait gauza:

Niretzako:

  • Deer&Doe-ko Belladone soinekoa
  • Deer&Doe-ko Chataigne galtzak
  • Naii-ren Junho galtzak
  • Sewaholic-eko Thurlow galtzak
  • Ottobre 2/2015-eko Sculpture kamiseta

Mutilarentzako:

Alabarentzak:

  • Jolas-manta
  • Mamemimo-ko Pardelak aldatzeko mantak
  • Pardelak gordetzeko zorroa
  • Mi rincon de mariposas-eko Porteatzeko kobertorea
  • Aulkirako funda
  • Jateko mantala
  • Mi rincon de mariposas-eko Lo-zorroa

Hauek eta orain gogoratzen ez ditudan beste batzuk josi ditut bi urte hauetan. Beraz, ikusten duzue ez naizela geldirik egon. Nire intentzioa pixkanaka hauek zuei erakusten joatea da.

Ea ba serio jartzen naizen!!

Responder

