Deer&Doe-ren ‘Plantain’ kamiseta

Deer&Doe

Egun hauetan Deer&Doe patroigileen Plantain kamiseta pila ikusten dira blog mundu honetan. Eta nik neuk ere nire bertsioa egin dut. Gainera, horrela aprobetxatu eta Rums-en ere parte hartuko dut. Oso ideia ona da Rums-arena, izan ere, besteek egin dituzten gauzak momentutxo batean ikus ditzakezu.

deerdoeaurretik

Plantain kamisetaren patroia pixkat bat aldatu dut. Hasteko 2 taila desberdin erabili ditut, bata bular eta aldaka alderako, eta txikiago bat gerrialderako (nire gorputza horrelakoa da… zer egingo diogu ba). Hala ere, agian gerrialdean 2 txikitu behar nituen, zabalegia geratu zaidalako (atzealdean batez ere). Gainera, mangak oso motzak egin dizkiot, erdi-manga bilakatuz eta azpialdea luzatu diot soineko bihurtzeraino.

deerdoeatzetik

Bi ehun desberdin erabili ditut, biak puntozko kamiseta. Soinekoaren goialdean ehun beltza erabili dut, eta behekaldean marraduna. Konbinazioa asko gustatu zait!

deerdoealdetik

Gerrialdean lausoegi geratu zaidanez, eta oraindik udara urruti dagoenez… jertsetso mots honekin probatu dut, eta egia esan asko gustatu zait nola geratzen zaidan! Horrela, udara iritsi aurretik ere erabili ahal izango dut. Zer iruditzen?

deerdoejertseakin

Patroia gustatu zait, gainera oso erraz josi dut. Beraz, ziurrenik laster beste bat egingo dut, baina hau bai kamiseta izango da eta ez soinekoa.

22 comentarios en “Deer&Doe-ren ‘Plantain’ kamiseta

Responder

