Blog berria, proiektu berria

Post honekin hasten dut nire blog berri hau. Blog hau sortzearen nire asmo nagusia josten ditudan gauza eta jantziak nolabait gordetzea da, horrela aurrerago berriz egin nahi izanez gero, hortxe izango ditudalako gordeak. Era berean, patroiak egiten noan einean igo egingo ditut, ideia berarekin: gauzak galtzeko dudan ohiturarekin, patroiak galdu ez daitezen…

Zenbait jostunen blogak aspaldidanik jarraitzen ditut. Horietako bat Maiderren “Masustak Eguzkitan” blog interegarria da. Maiderrek, urtea hastearekin batera CC bat antolatu du, Leggings-ak jostekoa. Bertara apuntatu naiz, beraz, seguraski horixe izango da igoko dudan nire lehen proiektua.

leggings by masustak

Jantziez gain, beste gauza batzuk ere josi izan ditut: bufanda eta txapela, hazi-sakitoak, diru-zorroak… Horientzako atal bat sortu dut ere. Beraz, oraingoz behintzat, nire blog-ak atal hauek izango ditu: Hasiera orria (argitaratzen dudan guztia bertan azalduko da), Jantziak, Gauzak, Gustokoak (egiteko ditudan gauzak dira, beste blogetan ikusiak gehienak) eta Patroiak (oinarrizko patroiak nola egin, egin ditudan patroiak…).

Responder

